Followers

Sunday, June 13, 2010

pengalaman di sekolah baru :]

eyyow~ nih 1st tyme b'blog-ing nihh ! yiippi2! cte pasal skolah bru? awwww! bess glerr .. tp,cdeh gak bab kene bjaohan dgn parents n my frend . 04/01/2010 aku masok skolah bru kt kt Melaka ag tuhh . pehhhh ! jaohh dohh :'( . nme skolah aku tuh SMK DATO' ABDUL RAHMAN ABDUL YAAKUB . tp,xperr . dmi mse depan aku . aku terime . sambong ag cte, 1st masok skolah tuhh memang takutt,malu n mcm2 ag arhh . nk tau sbb ape? takut kene buli jerkk . biase lerr ann .. budak baru mesti jd mangse buli . :D pastuhh aku jumpe ckgu yg mnguruskan budak bru yg bru bpindh ke skolah tuh . xlame pastuhh aku pun d bawak pgi ke klas . aku msok klas 5PERDAGANGAN2 . woww! perasaan NERVOUS mule aku rase . budak2 pulak sume nengok aku . malu dohhh ! tnpe bsuara,aku pun duduk d tempat yg tlah d sediakn . alahaiii ~ wahh! sesi memperkenalkan diri pun bermula . agagaaagaga~ [dlm otak aku xtau nk akap ape?]tnpa segan silu,aku pun bgun lalu memperkenalkan diri . nama saya Asmieda . dari sarawak . hahaah . tuh jerr yg aku bg tau .aku pun duduk alek tmpat aku . kelas aku 10 org jer pompuan . 20 lelaki . dah skolah rase boring sgt2 . nk dkt seminggu aku xakap dgn budak2 klas . bab tuh lerr boring glerr . mule2 dak wanie n peah yg tego aku . mase tuh bru rase smangat ckit nk g skolah . bab dah ade member . :] heppy laa jugak . tp,aku payah sgt nk beborak dgn dieorg . mule2 memang rase pelik bile tpakse bckap dgn bhase mlayu . al-maklumlah org sarawak katakann . :D bile dh lme2 bru ok . pengalaman yg besz jugak sbb dpt merantau d negeri org . dpt jumpe member baru . dpt jumpe PAKWE bru . oppssss! alamak! telebih sudahh !

No comments:

Post a Comment