Followers

Monday, December 13, 2010

last day bergelar seorang pelajar .

assalammualaikum n salam satu Malaysiaa :)


kawann2 , hari neh aku and the geng aku last day ke sekolah .
sedeh nyerr .
tamat sudah zaman persekolahan kami .
pejam celik pejam celik , haishh !
dah habis SPM rupenyee .
lepas neh masing bawak hala tuju sendiri .

hari neh exam PSV2 ..
susaa wooo !
bkn ape i neh ta geti bab2 na melukis .
ta minat lorhh .
tdy pon wat hentam sajelahh .
hahahaha .
tu pon kire tajok yang senang .
lukis alat2 solek jee .

haaaa !
pic at atas neh ,
pic b4 ke sekolah .
sempat ag snap eakk .
yelaa, tape laa kann?
last day auw pakai bju sekolah ney .
tu yang bukan maen ag snap !
ada ku kesahh? ulalalalaaaa~~


PEACEE !
ouuu yeahh ! neh aziey .
neh mase tgh exam tdy .
sempat ag curi2 snap pic die .
kenangan laa weii :)


exam tdy habes sampai pkol 5 .
hureeeyyyyyyyyyyy !
IM FREEDOM bebehh !
sukee, sukee, sukee !


eahh , nie sapee?
yang kiri tu pakcik(nama panggilan)..
yang kanan pulak roy(nama panggilan)..
sorrylaa eakk . ta tau name penohhlaa ..
ape laa aku neh eakk .
kate kawann .
tp,name pon ta tauu . apelaaa .


after balek ke sekolah uhh ,
kiterang g klua makan .
ta jaohh pon , makan kat area kawasan sekolah jerkk .
ta gamai yang join .
cos banyak yang cakap gebang .
hahahahaha .
ta de laa , jahat nyerr mulut aku nehh ann?
kutuk kawan sendiri pulak tuhh .
hikhikhik , ta de laa geng .
ermm , yg ta join uhh ade hal katenyee .
ta tau laa hal ape sampai ta pat na join g mkn bersame .
pada yg join tdy uhh ..
sayang korang semuaa :)



me wif azieyy .
jangan tengok aku .
aku tak lawa macam awek korang .
ngeee~~



hafizee yang sedang kelaparann .
die makan nasi pattaya .
den, sambong lagi makan mee aku yg aku ta larat na habeskan .
bwahahaha :D


yang kelihatan:
wan,sharol,adzmil n lukman .



perempuan neh pulakk .. member aku jugak .
yang ngah berpura2 minum air uhh ayuu namenye .
sebelah die ieqa :)

eakk , serius betol muke 2rang mamat neh .
dari kiri :
mirwan wif amirul .





alahai bangggggg!
NAK SIGN ! *gedikkkkk !
hahahah :D
gelii pulak akuu .
hehehe .
neh dorang ngah sibok sign kat bju bdak2 neh .
rase macam artis dah pulakk .
sibok je nak signn kitee .. hikhik .

eahh , bangg !
rilekk nampak !
eahh , yelahh ...
perutt sudahh kenyangg .
hati pon senang eakkk?



hafizee a.k.a Ag



wan mohd aidil :)







neh dorang dah stat na merempittt !
broOOoommm .. brOoOoomm !!!
piiiittttt .. pittttt ....
hahahah .. ta delaa ..
neh dorang da na balekk ..
bubyee kawan2.. next year kite jumpe lagii ..
mode sedehh :'(





aku and aziey .. mase at busten skolahh .
tgh tggu mak ayah die amek .
waaa! sempat lagii snapp eakk .
ehh , biasee brooo !
:D



oukelahh kawann .
tamat sudah cta saye utk hari nehh .
oukee , bubbyee .
selamat barcutii..
yang paling penting, jangan lupe kat ASMIEDA auw !
hikhikhik ..
take care yarhh :)


No comments:

Post a Comment