Followers

Sunday, December 12, 2010

hang out (:

hye kitak !

neh entry mida yang kedua .
hari heppy jugak yarhh !
actually, neh bru jerk alek dr melaka .
tdi klua g tgok wyg .
tgok cter AKU TAK BODOH !
wahh , bestt jugak cte uhh .
lawak .
yg pling bestt , d end cte uhh ade bnyk moral value .

oh my !
mungkin hari neh kot hari terakhir aku hangout dgn member akuu .
sedehh nyerr .
sabtu neh aku dah balek Sarawakk .
urmm , SELAMAT TINGGAL MELAKA . :(
kawan2 , jangan nakal auw !
sayang kamu semuaa :)
next year kite jumpe lagii yerkk !

ouhh yarhh .. hampir terlupee .
maybe, hari neh aku last on9 kot .
abang ipar aku nak putuskan line streamyx neh esok.
yelaa , t aku dah ta dee , so ta de sape na on9 .
dat's y abang aku putuskan .
hmm, mesti aku bosan .
mesti aku rindu na b'blogging .
nvm , t aku dah at Sarawak
aku on9 sepuas2nyaa :)

oiii ! aku dah ta sabar na balek Sarawak nehh !
aku nak pelok cium mak akuuu !
rindu sangat2 kat mak ayahh :(
oukee, ta pee .
tinggal brape hari jerk lagi kann?
tp, sedeh pulak na tinggalkan Melaka .
hmmm :(

haishhh ! susah betol merantau neh kann?
sume nak rinduuuu ....
aku rindu kauu .
kau rindu akuu .
ehh , ape aku membebel nehh?
ookelah yang !
na oft dulu yerkk .
ngantokk . penat .
daaaaa~ take caree !

1 comment: