Followers

Wednesday, December 8, 2010

Joget Lambak :)

Assalammualaikum !

HELLO SAYANG ! :D
oouu yeahh , malam nih myda na tunjok sesuatu kat korang .
SORRY if mengganggu pendengaran korang eakk .
jepp eahh . na bagi suspen sikett . haha .
rilekk arr derr .
SABAR ITU KAN SEPARUH DARI IMAN .
ngeeee~~


hmm , segan lah na tunjok kat korang .
haahh !! mule laa pikir plek2 nihh .
otak kuning betol lah korang nehh .
hahaahaha . jangan maraa yerkk .
saje na gurau2 . hikhikhik .
nih haa video yang aku sempat record mase joget lambak kat depan rumah aku .
joget nih berlangsung pada 04/12/2010
sempena majlis perkahwinan anak jiran depan rumah aku di Melaka nih .






wiiiiiieeee !
hahahaha . lawak kan?
macam2 joget adee kan?
kelakar je tengok budak2 mude yang menari uhh .
ade yang mabok . haishh ! macam2 style laa .
nih laa 1st tyme aku tengok joget lambak di Semenanjung Malaysia .
actually, kat Sarawak pun ade jugak wat macam nih .
tp, untuk masyarakat Jawa jee .
malam dorang nak kahwin tuu buat konsert macam nih .
but yg nih 1st tyme laa tengok kt Melaka .
depan2 rumah lak tuu .
ta payah na jaoh2 jalan .


tengok dari gate sudahhh .
bukan ape , risiko nak keluar rumah pd mlm tu sgt tinggi .
orang ramai , lagi2 banyak yang mabuk2 .
so , bagi aku yang perempuan nih berbahaya laah
kalau nak keluar rumah pd mase tuh .
sekarang nih , macam2 je boley berlaku kan?
in that case, kite kenelah sentiasa behati2 and pandai menjaga diri .

eehhh ape aku cte nih?
hahaahha . malam tuu enjoy laa jugak tengok joget uhh .
aku ta join joget oukee? aku and aziey dudok depan rumah g tengok jee .
tp, mlm tuu aku TOUCHING jepp .
emosi dengan seseorang cos die join joget dlm keadaan mabok .
huhhh! sedehh seyhh ! ikut kepale die je na enjoy .
tp, ta pe laa . aku baek hati .
aku maafkan jerk .
aku try jadi seorang yang mudah paham pd tingkah lakunya .
denn , mlm tuu aku pon dapat kawal emosi aku .
aku buat2 ketawaa ..
lastly, aku lupa pasal sume tuu .
yayayaya, aku paham .
jiwe darah mude nih memang susah na kawal .
perasaan ingin mencuba tu terlalu akrab dgn seseorang .

lagi2 kalau dah cube mende yang boleh merosakkan diri kite sendiri .
alaaaa , cakap je na try sekali .
tp , bile dah try fuhhh ..
NAK LAGI , NAK LAGI, NAK LAGI .
tu lerr jadi nyerr .
sepatutnyer, sikap nih memang harus dijaohi .
tak patut diikuti .


dengar tu kawan2 .
i bukan nak tunjok diri i nih bagus sangat .
tak oukee?
i cume na kite sentiasa beringat bahawa ape yang kite lakukan kat dunia nih
ALLAH SWT sentiasa perhatikan .
so , ape yang jahat tuu jaganlah didekati .
yang baik tuu sentiasalah diamalkan .
:)


No comments:

Post a Comment