Followers

Sunday, December 5, 2010

kakak sakit :(

SALAM BUAT READERS SEMUAA .

hari nih myda na buat entry pasal kakak sakit :(
kecian die tauu .
kene tahan wad .
naseb baek baby die okee .
thanks to God :)
syukur alhamdulillah .




dah bpe hari dah akak kene tahan .
bosan jugak ta de akak kat umah .
naseb baek gak aku ade te
man kat umah .
azie lorhh .. sape lagii . hihih .
kawan sejebo kuu . hahaha :D
die tido umah aku
u .
sampai akak aku klua baru die alek umah die .
kesian aziee , kene jaoh an fa
mily . agagaga~~
tp, ta pe kann? bukan selalu ponn .
t dah ta dapat na bersame lagi .

cte pasal akak
neh .
pagi sabtu hari tuu die k
encing berdarah .
den , ade ketolan darah pulak tuu .
die risau takot je ape2 jadi dkt kandungan die .
die pon kejutkan aku soh bangon den tros g hospital .
dah pegi hospital , lame lak tunggu die g chek .
bosan gilerr tun

ggu diee .
2 jam lepas tuu , die pon
kene tahan wad .
kesiann ta dapat alek .
aku dengan abang aku pon alek ke rumahh
cos nak pegi kenduri jiran depan rumah akuu .
mase tu perut laparr gilerr lahh .
sampai je umah aku tros tkar bju kurong den tros g kenduri den makan,makan,makan .

petang pulak aku g hospital lagi dengan abang ipar aku cos nak g anta barang akak akuu .
macam2 lah keperluan yang kiterang bawak untuk die .
dah campai at hospital uhh adek bra
dek abang aku sume ade .
azie ngan mak die pon ade gak .
balek dari hospital azie direct ekot aku alek umahh .
die check-inn rumah aku lorhh untuk beberapa hari jee .
hahahahaha :D


hari kedua melawat kakak aku ngan azie penat lah jugak .
cos malam tu tdo lambat g tengok jog
et lambak kt depan rumah aku .
functionn laa wehh .. bestttttt .
ade bapokk , sumee adee .
neh 1st tyme aku tengok joget uhh .
hahahhaa . kelakar sehhh .
lagi2 tengok budak2 yang gamai mabokk .
ta bole belah siott !
ehh2 , jepp ! melalut pulakkk eaak .
mase g melawat akak uhh , azie sempat tido .
kesian die ta cuku
p tido . hohoh .
yang aku ni pulak laen cte ..
kjap2 jee SnaP,SNAP,sNap .
hahahaha . dah tade keje ann .
amek je pic sendiri untuk hilangkan bosan .
dah penatt , aku pon tertido gak .
tp, ta lamee pon tidoo .

ouhh , yeahh ka
wann .
cukup sampai je eakk . ta de idea lorhh .
haaaa! neh pic2 yang sempat aku amek mase
at hospital hari tuu ;)


1st sNap .

2nd SnaP

Last sNap . penat sudahh . :D



haaa ! neh aa si chubby yang kepenatan .



neh snap curi2 auw ! tekantoi pulak .

snap kali terakhir .
before alek ke rumahh :)

No comments:

Post a Comment