Followers

Friday, December 10, 2010

today,noted as boring day !

hello babe !




auww2 , imysm laa !
ouhh , damn ! hari nih boring sangat !
hmm , ta tau na buat ape .
dah on9 pon boring gakk .
lagi2 lau on9 fb .
bende yang sme jugakk .
takde yang sumthing special ponn !
tambah2 ag skrg function fb dah banyak berubahh .
haishh ! ta bestt langsong !


actually , arini aku na bcrite bolehh?
lame dah na crite neh cume ta de idea je na bcrite . hikhik :D
neh pasal friends kat fb oukee?
oh my ! aku dh bosann wehh .
hari2 tengok orang maki hamun kat dlm fb .
sepatutnya aku ta patut na marah .
yelaa , tu kan fb dorang .
macam yang mereka selalu cakap,

AKU PUNYER FB SUKEHATI AKULAA ,
LAU KO TA SUKE , KO REMOVE AKU !

HAAA! betol tak kawan2?
kamu mesti pernah cakap macam nih kann?
tipuu kalau kamu cakap tak .
i know laaa .
tp,agak2 laa weii .
kalau dah maki hamun sampai sebut bende yang tak senonoh tuu
tak baeklaa . sorry babe to say like dat !
tp,memang betol pon ta baek kan?
so,jangan buat tauu . Tuhan marahh . hikhik .
aku neh pon dulu cmtu jugak , kalau marah fb je laa tempat aku luahkan .
skrg tidak cos dah kene tegor an akak .
baekk takk aku? dengar cakap kakak auww !
hahahaha .. alahaii gedikk nyerr !


neh lagi satu hal .
pd yang BERCINTE tuu .
no need laa cakap bende yang lebeh2 kat wall .
bak kate kakak i , jangan tunjok pekung di dada .
biarlah hal kamu tu jd private buat kamu and pasangan kalian semua .
nantii , ta masal2 boleh jadi fitnah pulak .
biaselahh mulut orang kann?
macam2 leh jadii .
pastuu bergaduh . haaa !
semua orang ta nak kann?


wahhh , agaknyerr ade yg sudah PANASSS kee?
sorry sangat2 .
aku buat nih just na cakap jee .
ta mengutok korang pon .
aku pon ta laa bagus sangatt .
cume nak buat ingatan pd diri aku sendiri serta kawan2 aku yang laenn .

sekarang neh aku tengok .
gadoh dengan pakwe,clash lahh .. memang jadi isu hangat kt wall friends aku .
kesian pulakk tengok . macam2 lah citee ade .
ade yang rampas pakwelahh .
rampas aweklahh .
aduhhhh ! kalau boleh sumelah nak dirampass!
hahaahha , kejamm sungguhh kan?
pd yang perampas tuu , ta baek rampas pakwe orang .
ganggu kebahagiaan hubungan orang jerkk .
nanti , suatu harii pasti kamu pulak yang terima balasan .
percayelahhh ! sebab aku sendiri pon dah kene auw !
adessss ! tekantoi pulak aku neh pernah jd perampas yerkk .
ehh , ehh , memang btol auww ! ta tipuu neh .
tp,orang yang aku rampas uhh ta kekal lame pon dgn aku .
memang padan dgn muke akuu .
aku curi orang punyer pakwee , pastuu die tinggalkan aku .
muahaahahahaha ! tu name nyer ta berkatt !

cintaku melayang2 ...
wajahmu terbayang2 ...

orang yang ku sayang2 ....
kini dah disambar orang ...
pedih hatiku tidak terkata ohh bisanyaa !!


haaaa ! tengokk uhh , dah disambar orang tauu ..
hahaha . eahh , panjang pulak aku melalut eahh .
wehh , dahh2 .
itu crite lame oukee?
kang nanti ade pulak yang emosi .
rilekk laa yangg !
hahahaha :D


oukelah mak cik , pak cik ..
aku oftt duluu eahh .
nak pegi pasa malam jerpp .
t sambong lagi yerpp .
banyak lagi bende aku nak story morrie kat korang nehh .
hikhikkhikk . oukee bubbyee !
take care bebeh !



No comments:

Post a Comment